Varen er lagt i handlekurven
Vi bruker informasjonskapsler for å gjøre opplevelsen bedre. I samsvar med det nye e-direktivet trenger vi å be om tillatelse til å sette informasjonskapsler. Lær mer.
Vi bruker informasjonskapsler for å gjøre opplevelsen bedre. I samsvar med det nye e-direktivet trenger vi å be om tillatelse til å sette informasjonskapsler. Lær mer.
Det er mange fordeler med å opprette en konto: Raskere handel, registrering av flere adresser, ordreoversikt, sporing av ordre m.m.
Velger du Postnord eller Posten Servicepakke er leveringstiden normalt på rundt 2-5 virkedager. Det er ofte raskere levering med disse alternativene enn det er med brevpost til postkassen. Dette er fordi Posten fra juli 2020 kun utleverer post i din postkasse annenhver dag. Det kan forsinke pakken din litt. Du kan sjekke på Posten sine nettsider når det blir utlevert post til ditt postnummer. Denne typen forsendelser bruker gjerne en uke før den kommer frem, men av og til kan det også ta litt lenger tid basert på hvor i landet du befinner deg. Det går raskere til Oslo enn til Troms og Finnmark.
Du får en e-post med sporingsnummer tilsendt når pakken din sendes fra oss. Husk å fylle inn korrekt e-post når du bestiller. Hvis du ikke mottar e-posten kan du sjekke søppelpost-mappen i innboksen din, av og til kan de havne der. Dersom du ikke finner den i verken innboks eller søppelpost kan du kontakte oss, så vil vi hjelpe deg.
Du får en e-post med ordrebekreftelse tilsendt kort tid etter du har lagt inn en bestilling hos oss. Husk å fylle inn korrekt e-post når du bestiller av oss for å motta ordrebekreftelsen. Har du ikke fått den, sjekk at ordren gikk igjennom og ikke stanset under for eksempel betaling. Sjekk også søppelpost-mappen i innboksen din, av og til kan de havne der. Dersom bestillingen din gikk igjennom og du ikke finner ordrebekreftelse i verken innboks eller søppelpost kan du kontakte oss, så vil vi dobbeltsjekke at bestillingen er kommet inn til oss, og deretter få sendt ordrebekreftelse.
Bruk sporingsnummeret du mottok på e-post og sjekk hvor pakken befinner seg. Hvis sporingen ser ut til å ha stanset opp så kan du kontakte oss, så vil vi kontakte Posten/Postnord og finne ut mer for deg. Husk at Posten fra juli 2020 kun leverer ut post annenhver dag. Dette kan forsinke pakken din dersom du har valgt Posten som sendingsmåte. Du kan sjekke på Posten sine nettsider når det blir utlevert post til ditt postnummer.
Når en pakke sendes i retur betyr det at noe ikke stemmer med adressen, postnummer, mottakernavn eller lignende. Husk at mottaker må være registrert på adressen som pakken sendes til, og ha navnet tydelig merket på postkassen. Om en pakke er sendt i retur kan du bestille omsending av den returnerte pakken. Når pakken ankommer oss vil vi sende den til adressen oppgitt i omsendingsbestillingen. Har du spørsmål rundt dette kan du gjerne kontakte oss.
Sporingen går som regel aktiv på kvelden eller dagen etter en pakke er sendt. Dette skjer når pakken blir scannet inn på nærmeste terminal. Hvis Posten/Postnord har mye pågang og flere pakker enn vanlig, så kan det ta lenger tid enn normalt. Hvis det går flere dager uten at noe skjer kan du kontakte oss, så skal vi undersøke status for deg.
Av og til kan Posten være litt kjappe på avtrekkeren når det gjelder sporing og utlevering. Se om den dukker opp med posten neste gang de leverer ut post til deg. Hvis den fremdeles ikke er levert da kan du kontakte oss, så skal vi undersøke status for deg.
Kontakt oss så snart som mulig, så hjelper vi deg med å endre adressen. Er pakken allerede sendt vil den mest sannsynlig sendes i retur til oss. Da kan du bestille omsending av pakken. Når pakken ankommer oss vil vi sende den til adressen oppgitt i omsendingen.
Kontakt oss så snart som mulig, så hjelper vi deg med å endre varen. Er pakken allerede sendt kan du benytte deg av angreretten ved å returnere varen til oss og få pengene tilbake.
Det kan hende vi ikke har nok av varen på lager, prøv å justere ned antallet og se om du får lagt det til da. Hvis problemet vedvarer, varen står på lager og du ikke får lagt den i handlekurven kan du kontakte oss, så hjelper vi deg.
Er det noe du savner hos oss kan du kontakte oss med informasjon om produktet du kunne tenke deg å handle hos oss, så vil vi ta en titt på om det er noe vi kan ta inn i vårt sortiment.
Det kan du. Når du legger inn bestilling hos oss kan du velge «hente varer i Kristiansand» i stedet for å velge frakt i kassen. Da legges varene dine klare til henting hos NoSmoke på Lund i Kristiansand.
Foreløpig kan du ikke det, men vi har planer om å gjøre dette mulig i fremtiden. Akkurat nå kan du kun hente varer bestilt i vår nettbutikk hos NoSmoke på Lund i Kristiansand.
Ja, alle våre varer lagerføres på vårt hovedlager i Kristiansand og sendes derfra når du bestiller varer av oss. Det kommer ingen ekstra kostander etter du har lagt inn bestilling i vår nettbutikk.
Det kan hende varen som har vært utsolgt en stund ikke lenger er i vårt sortiment. Hvis du har lagret en link til denne varen kan det se ut som den fremdeles er på nettsiden vår, men hvis du klikker deg inn på forsiden og prøver å søke opp varen uten hell, så er den tatt vekk fra nettsiden fordi den ikke kommer inn igjen. Finner du fremdeles varen kan det hende den er rett rundt hjørnet. Du kan velge å få varsel når produktet kommer på lager igjen ved å trykke på «varsle meg når produktet er tilbake på lager» inne på produktsiden. Da vil du få en e-post når varen kommer inn igjen. Ønsker du å få mer informasjon av oss angående når varen ankommer eller om den kommer inn igjen i det hele tatt kan du kontakte oss.
Dersom du er registrert kunde hos oss, og var innlogget da du handlet, kan du under "Mine Ordre" logge deg inn og finne alle varer du har kjøpt. Velg den ordren som inneholder varen(e) det er noe galt med og trykk på knappen "Registrering av retur" øverst på siden. Kryss av for hvilke(n) vare(r) du ønsker å returnere, velg antall og årsak til hvorfor du ønsker å returnere varen(e). Skriv også en mer utfyllende beskrivelse i kommentarfeltet under om hva som er galt med varen. Returforespørselen blir sendt til oss og blir behandlet så snart som mulig. Hvis returforespørselen blir godkjent, vil du motta en epost tilbake med et returnummer. Skriv ut denne eposten og legg den ved returen når du returnerer varen(e). Når vi får varen(e) inn til oss vil vi kontakte deg for en løsning. Dersom du handlet som gjest uten innlogging kan du kontakte oss, så får du hjelp med produktet ditt.
Kontakt butikken du planlegger å besøke for å høre om de har varen på lager. Du finner kontaktinformasjon i oversikten over våre butikker.
Vi har flere butikker i Norge, og utvider stadig. Se oversikt over alle våre butikker.
Åpningstider i våre forskjellige butikker finner du i oversikten over alle våre butikker.
Spesielle åpningstider blir endret på google, søk opp butikken du lurer på og sjekk åpningstider. Informasjon om spesielle åpningstider blir også hengt opp på døra i de ulike butikkene, og som regel postet på butikkens Facebookside.
Vi har planer om å åpne flere butikker, ja! Vi setter alltid pris på forslag til hvor vi kan åpne butikk. Har du forslag til et egnet sted kan du gjerne kontakte oss og fortelle hvor du syns vi burde åpne neste butikk.
Det er absolutt en mulighet. Kontakt oss gjerne for en uformell samtale om det.
Kontakt oss og be om at hele ordren slettes. Når du får bekreftet dette, så har du brukt angreretten.
Kontakt oss for å få registrert at du vil benytte deg av angreretten. Du vil motta en mail som bekrefter at ordren er innenfor kriteriene for angrerett. Du behøver ikke å foreta deg noe mot utleveringsstedet. Når ordren kommer tilbake til oss vil den bli kreditert i sin helhet.
Du kan angre på kjøpet på tre forskjellige måter:
- Hvis du er registrert kunde hos oss kan du logge deg inn på "Min konto". Velg "Mine returer", finn din ordre og søk om angrerett. Du vil motta en mail som bekrefter at ordren er innenfor kriteriene for angrerett. Skriv ut bekreftelsen og legg den sammen med varen(e) og returner til oppgitt adresse.
- Du kan skrive ut ferdigutfylt angrerettskjema returnere varen(e) til vår adresse.
- Du kan ta kontakt med oss for å få registrert din angrerett-retur.
Ditt tilgodehavende av kjøpet vil bli kreditert og tilbakeført alt etter hvilken betalingsmåte som er benyttet.
Varen bør være uåpnet/ubrukt.
Dessverre er det ikke lov til å selge nikotin i Norge enda, men du som privatperson kan kjøpe og importere opp til 100ml nikotin av tilbydere i Sverige og andre land.
Lovverket rundt dette er diskutert i flere år, og det har blitt sagt flere ganger at nå kommer den på plass neste år, eller neste sommer. Den lar vente på seg, men nå er et forslag til den nye loven sendt på høring. Det vil si at det skjer ting. Når det skjer er dessverre vanskelig å svare konkret på, men vi har tro på at et lovverk rundt dette kan være på plass i løpet av 2023.