The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Vi bruker informasjonskapsler for å gjøre opplevelsen bedre.I samsvar med det nye e-direktivet trenger vi å be om tillatelse til å sette informasjonskapsler. Lær mer.
Hvordan angrer jeg på et kjøp før ordren er sendt fra vårt lager?
Kontakt oss og be om at hele ordren slettes. Når du får bekreftet dette, så har du brukt angreretten.
Hvordan angrer jeg på et kjøp før ordren er hentet på utleveringsstedet?
Kontakt oss for å få registrert at du vil benytte deg av angreretten. Du vil motta en mail som bekrefter at ordren er innenfor kriteriene for angrerett. Du behøver ikke å foreta deg noe mot utleveringsstedet...
Hvordan angrer jeg på et kjøp etter ordren er mottatt?
Du kan angre på kjøpet på tre forskjellige måter:
- Hvis du er registrert kunde hos oss kan du logge deg inn på "Min konto". Velg "Mine returer", finn din ordre og søk om angrerett. Du vil motta en mail som bekrefter at ordren er innenfor kriteriene...