Vennligst vent...

Fortsett å handle
Vis handlevogn
Fortsett å handle
Vis handlevogn

Support og retur

Support og retur

Det er viktig for oss at du føler deg vel ivaretatt også etter at du har gjort en handel. Dersom du skulle være uheldig å motta en vare som ikke fungerer som den skal, er et vårt mål å behandle din retur så effektivt og raskt som mulig. For å hjelpe på denne prosessen har vi satt opp en enkel 3-stegs veiviser. Gjennom å bruke denne veiviseren vil sjansen øke drastisk for at vi kan løse din retursak allerede før du sender den inn til oss.

En god prosentandel av de returene vi mottar kunne vært avverget dersom små sjekker hadde vært gjort før varen ble sendt inn til oss. Så dersom du hjelper oss ved å kontrollere noen få ting før du søker om et returnummer, er sjansen stor for at du hjelper deg selv! Ta kontakt med oss på mail eller telefon før du søker om et returnummer, så kan det være at vi finner en løsning på problemet.

Søke om returnummer

Under "Mine Ordre", kan du logge deg inn og finne alle varer du har kjøpt. Velg den ordren som inneholder varen(e) du ønsker å returnere og trykk på knappen "Registrering av retur" øverst på siden. Kryss av for hvilke(n) vare(r) du ønsker å returnere, velg antall og årsak til hvorfor du ønsker å returnere varen(e). Skriv gjerne også en mer utfyllende beskrivelse i kommentarfeltet under.

Returforespørselen blir sendt til oss og blir behandlet så snart som mulig. Hvis returforespørselen blir godkjent, vil du motta en epost tilbake med et returnr. Skriv ut denne eposten og legg den ved returen når du returnerer varen(e).